lördag 21 maj 2011

Ett rymmnig

Igår rummde min Gimli:( Jo vad hände? Det kommer här:

Vi hade varit på prumenad och va på väg hem då Gimli ville ha gräs men han fick han inte då vände han sig om och tog gallop sats och galluperade i väg eller sen. Jag sprang efter och såg han längst bort jagropade på han och han sprang i väg. När vi kom fram där jag såg han följde vi vägen men det va fel håll så vi gick in i skogen med Hrist och som tur lämmnade gimli spår (Mitt första grimmskaft i bitar på baken:( ) Vi följde spåren ända bort till ett kalhyge och gick jag med Hrist upp lite med min största klump i halsen och i magen och såg han längst bort. Men han vill prova rymma igen för han ville rymma idag nere vid laguden men det lyckades inte:)


Hoppas ni förstår

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar