söndag 24 april 2011

En vecka kvar:)

                                                                      Hrist och jag
                                                                       Gimli och jag


Tänk vad tiden går. För 1 och halft år sen kunde jag bara drömma om de 2 finnaste hästarna i värden. Julafton 2009 är helt magiskt, sitter på daton på kvällen och mamma kommer in och säjer att vi ska köpa Gimli om han går igenom vätrenärbesitktniongen. Tror inte att det är sant men det var visst det:O 22/3-10 fick jag äntligen Gimli! I februari fick jag Hrist:) Men nu har jag visst de bästa hästarna i värden:O:)

Om en vecka är det äntligen dags att lämmna manketorp och åka hem till oss och bo i sitt stall bara dom 2:)
Kan knapast vänta det kommer gå jättelångsamt:(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar